CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, September 14, 2008

pening betul aku....

ari ni mmg kelam kabut cm hampeh...
patut nya aku bercuti dari kerja ari ahad...
tatapi keadaan telah berubah..
dari pepg lagi aku kene online buat pertama kalinya..
nak booking tiket flight yg tak penah buat..
3 jam aku try tak leh nak buat sbb sedara aku slh bagi no kad kredit dia...
dah la masa tu gak pg2 lg parent aku suh mesin rumput...
last2 aku tesepit antara dua kerja nak buat...
akhirny setel pasal booking dah tgh hari...
sambung lak mesin rumput...
tgh ari panas sapa la rajin sgt nak mesin rumput bulan puasa lak tu...
aku je yg begok skit g la buat kerja tu supaya smua org puas hati...
klu tak mesti de yg nak tarik muka siang2 nnt...
dah setel tu mmbr aku lak mesej tny bla aku leh g rumah dia wat
persiapan nak test esok...
tersepit lg skali...
aku nak tolong tapi tu la bila keadaan sempit...
aku tak bleh nak wat pe2 langsung...
mmg hari cuti yg tak best...
aku la kene buat semua benda bg org puas ati...
tapi bla aku suh tangguh kejap
tak de sapa pun nak tau knp aku ckp cm tu..
aku sakit ke nazak ke....
balik2 akan di lecture kan...
penat2...tapi apa aku mmpu buat...
ikut je la...

hidup seakan2 robot tekan sini ke sini la
tekan sana ke sana la...

0 comments: