CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, September 13, 2008

NORMAL OR PERFECT????????

Apa yg korang faham pasal NORMAL or PERFECT???????
apekebende sebenarnya bende tuh???
slalu kita dgr...slalu kita sebut2...
maybe ada yg pk normal tu perfect, maybe gak de yg pk normal tu mengikut hukum atau arahan dgn sepatutnya...
aku pun tak tau..
apa yg aku pk perkataan normal tu macam tak bleh nak digunakan...
mana de sumting yg perfect or normal kat dunia ni...
barang ke, orang ke, binatang ke klu diamati betul2 mmg pelik tak de yg normal pun..
even aku sendiri mengaku diri aku tidak normal...
tapi setiap org pasti nak mengejar sumting yg normal or perfect...
tapi pada diri aku tak tau bagaimana mereka melakukan sebegitu..
setiap kali aku cuba setiap kali itu lah akan terjadinya sumtin yg mmg sgt2 tak normal n tak perfect...
tapi tak tau lah sekiranya ada yg telah mencapai benda tuh...
aku cuba mengejar kehidupan yg sempurna tetapi tiada satu pun yg aku pk n try buat jd...
apa agaknya yg menyebabkan terjadinya sebegitu???
aku pasti korang2 pun pernah alami sendiri...
agak2 korang knp boleh terjadi macam tu...
ade ke cara paling perfect utk mancapai sumtin yg perfect????
kalau korang pk adanya nya cara...
cuba korang luahkan mana tau nnt ia akan membantu sesiapa yg ingin menjadi normal @ perfect...

0 comments: