CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, September 9, 2008

hari yg malang.......

bukan slalu kita nak lalui hari cam ni...
tapi skali kene mmg pergh ar...
ni pasal aku di hari semalam..
kat tmpt keje mmg cam2 cite dgr...
yang wat aku kesian ade gak...
yg wat aku kesian kat diri aku pun de gak...
tapi nak cite panjang2 bahaya...nnt de yg tertempias lak..
bam kene kan aku balik...
tapi mmg benda paling tak best la klu sapa2 dgr pun...
tu kat tmpat keja...
ni kat rumah lak...
balik keje penat...
dah lewat lak tu sekitar 6ptg...
sempat rest jap telefon berdering..
rupanya mak aku suruh goreng ikan..
aku dgn malas rajin g la dapur yg jarang2 aku masuk wat keje kat situ...
mula2 ok la sbb ikan temenung...
anda tau ke ke apa itu ikan temenung???
klu tak tau tny2 la org sekeliling anda...
bebalik pada cite aku...
2nd round kene ikan keli....
letak je dalam minyak....
pom meletup minyak habis kene kepala,tgn dgn bdn..
yang tak best kat kepala aku...
sampai 2 jempot rambut aku ilang gara2 kene minyak yg tgh hot tahap gaban tu...
mmg sampai nak tido kembang kecut kepala aku..
fuh...
mmg tak best...
tapi skang ari aku masih aku lalui dgn hati yang menangis walau tak nampak di muka...
knp hidup aku harus byk liku2 yg cam berat nak amik corner...
tapi aku try yg terbaik untuk smua org n aku sendiri...

0 comments: