CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, October 8, 2008

tasteless R@Y@...

Alohaa...
kabare?

raya dah lepas...tapi nothing jerk...
dah tak de pe dah dalam raya aku...
aku hanya menjalankan ibadah tp aku tak rasa...
mcm bulan puasa pun hampir mcm tu gak la...
tapi raya kali ni mmg tasteless...
pegi meraya pun mcm pegi tak pegi...
rumah sedara2 pun rutin macam taun2 lepas...
takde yang baru...
lepas tu banyak sgt masa aku tersadai kat rumah je...
sbb dah tak tau nak kemana...
then da satu hari mmbr aku ajk g ramai2 ke rumah cikgu sekolah dolu2...
ok la de gak aktvt aku...
boleh tahan gak la g meraya tu...
tatapi tetiba aku jd takde perasaan...
pelik gak kenapa aku jd cam ni...
tak penah lg seblum ni sampai tahap ni...
samapi de satu masa lepas ktw banyak2...
aku tertanya balik kat diri sendiri...
kenapa aku ketawa???
pelik kan bla tanya kt diri sendiri soklan mcm tu...
rasa mcm diri aku dah ilang function...
mcm dah broken robot...
tak tau knp berlaku pada diri...
confius2...
sejak itu aku dah jd tak de rasa@perasaan...
latest news pasal aku...
aku bakal sambung study aku...
ni smua keputusan lepas raya...
aku rasa aku dah tak tau nak buat apa,so apasalahnya aku sambung studykan...
nak keje pun tak tentu hala lagi...
aku masih minat untuk meneroka berperkara yang aku tak tau...
nak explore sampai ke hujung dunia...
mungkin di situ nnt aku dapat jumpa smula rasa@perasaan aku yang hilang tu...
just for now..
adios...

0 comments: