CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, October 12, 2008

Selesai Lah Sudah....

akhirnya.....

selesai lah sudah misi aku mendaftar...
penat weh...

kene jalan 4kilo 1 hari sbb takda kenderaan guna minyak...

nak tecabut kaki...
ke hulu ke hilir...
mencari pe yg patut utk melengkapkan borang2 tuh...
skang leh la berehat, sbb esok baru aku nak balik...

hahahahaha....

so skang aku nak kena prepare utk menjalankan tugas ku bla masuk nnt...

nak tau projek aku pasal apa???

Heavy metals (Hg,...) in Tumpat Delta Kelantan...

kesahnya mengenai pencarian heavy metal kat delta tumpat...

ada sampling n keja lab...
aku tak penah sentuh pun bap2 heavy metal sbb aku pk susah...
tapi bla pk balik, org lain bleh buat knp aku tak bleh buat...

so aku meyakinkan diri ini AKU BOLEH!!!!

jd aku akan nnt kan saat itu dgn penuh keghairahan...

so kepada sesapa yang nak habis study tu, jom sambung lg ramai...
tak susah pun...
lagi best apa dari ke hulu ke hilir nak cari keje yang tak tau kepala ekor lg...

adios...

2 comments:

kuyie said...

bravo bos!!!!

cHoCoBe_cHaN said...

gud luck n all da best!!!!