CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, December 12, 2008

FOFULARRR....

JAM 1800

aku dah dengar berita dari ayah aku ada pemberita tv3 nak datang rumah...
tapi aku tak tau untuk apa diaorg datang...
dan jam dah menunjukkan macam kat atas tu masa diaorang datang...
skali tgk orang kat dalam keta tu cam pengacara program BERSAMAMU...
tapi tak kan la nak buat tu kut kat rumah aku...
rumah aku ok ja aku tgk...

aku pun tak nak la jd penyibuk kan...
so layan je la diaorg tu as tetamu dan reporter...
rakam gambar ular sana sini...

then diaorg masuk rumah...
aku pun tanya la untuk program apa ni...
diaorg cakap majalah3...
wah kembang semangkuk aku dengar...
bukan senang nak dapat peluang cam ni...
tapi aku sendiri pun tak pasti ni kali keberapa reporter datang ke rumah...
sbb aku tak penah pun mengira kedatangan orang ni...

so agak nya aku and family akan masuk tv buat keberapa kali entah la ni...
hahahaha
blagak gila aku ni ea...
tapi bersyukur gak la sbb ada yang berminat dengan aktiviti keluarga aku ni...
dah mungkin akan tambah sedikit rezeki family aku lepas2 ni...
bukan senang kita nak jumpa media...
dah tu diaorang lak yang datang cari kita...

da satu masa tu aku tgk tv member aku masuk majalah 3 pasal penyu...
skang aku lak masuk pasal ular...

rancangan ni maybe akan disiarkan pada 3/1/2009 kut...
stakat yang latest news la...
tapi klu senior aku datang tadi mesti best gak...
nurul shuhada nurul ain
senior koz aku degree dlu...
mesti semua orang kenal kut...

tapi apa yang datang kita tetap kene bersyukur pada Allah...
kembang tu kembang gak...
tapi ala kadar...
hehehe

1 comments:

OceaN Deep said...

assalamulaikum telebih dulu kat org fofularr neh..eheh..

weh razi saw u on tv.. mule2 tgk mcm kenal jer dak ni..rupenye mmg kenal..waa..x sangke ek ko leh pegang2 ular besar gitu.. wa best2.. oo rupenye satu family mmg minat ular ek?? comel lak aku tgk ular sawa batik ko..erm ade yg siap mandi2 sabun bagai ular tu..bahagienye hidup die..hehe ..so cute ^.^

so femes la pasni da masuk tibi ..welkam to the kelab glamer.. eheh ;p

erm...

nak kidnap sekor leh x ??? ;p hehe