CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, November 6, 2010

I HAD A NEW WORLD!!!!!

ku bersyukur pada ke hadrat Illahi kerana dgn keizinan dan atas kehendaknya...
telah di pertemukn aku dgn seorang gadis yg sgt baik dan telah memberi jawapan kepada ku sedikit sebanyak dalam persoalan ku ini...alhamdulillah ku bersyukur pada Mu ya Allah...

ku berharap dan berdoa yg pertemuan ini adalah pertemuan yg de berkati dan seandainya pertemuan ini adalah pertemuan jodoh pada ku dari Mu ya Allah..ku pohon agar dipersatukn antara kami sehingga ke akhir hayat ku dan berkati hubungan kami ini..hanya pada Mu ku memohon dan hanya pada Mu ku berserah.

aku happy skang..sbb ada teman hidup yg baik n cantik gitu..hihihi..aku syg sgt pada beliau sbb aku cinta kn beliau..cam tu ke ayat dia..lebih kurang la..tapi hati ku tau apa kebenaran..tapi kadang2 pk kn jugak..kadang rasa jauh perjalanan tapi kadang rasa dah tak jauh dah...hermm...aku sendiri tak pasti dgn keadaan tu..tapi ku harap kn semua akan ok slalu.. I LOVE U syg...so much...

sumtime we feel so happy n sumtime we feel so bad...leh cakap keadaan biasa dalam life la...but i hope that abg dgn syg leh wat yg terbaik utk sama2 pelihara ikatan yg kita bentuk..sama2 jaga pasangan n kasih sayang pasangan..sbb takda org lain dh yg terlibat dalam life kita berdua mohd razi n amira je....i hope each day will be our best n best day and tomorrow will be even better..and each day i hope that u will be happy and for me, i want to know more n more about u so i can be perfectly in ur life n can share everything n anything antara kita..i want to make u as my wife and as a mother of my child and ofcoz menantu mak ayah saya..hihihi

0 comments: