CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, February 10, 2010

mohd razi bin zainuddin

nama aku mohd razi bin zainuddin..
no IC tak perlu tau kut..
aku asal dari kampung dalam perlis..skang still study, bukan baru nk masuk study tapi aku sambung study,mungkin tak hebat cam orang lain la..aku sambung kat semenanjung ja..
dan aku pun tak sehbat orang lain..aku bukan tak nak kerja..dlu pernah nekad mula hidup dalam kerja..tapi sbb ada masalah dalam hidup aku, so sambung study...
aku study kat UMT..tinggi aku 174cm kalau tak silap.berat skang myb dalam 83kg kut..
aku pun tak ingat..ada orang cakap aku buncit ada yg cakap aku badan sedap ja..aku pun tak tau..tapi aku rasa aku ni tak ckup utk org cakap aku hensem atau bergaya..aku orang kampung..hidup aku la ni dgn sebiji moto plate RG3222...kemana pun dgn benda tu ja aku bawak,hujan panas aku redah..bukan sbb aku tak bleh ada kereta atau tak ada kereta,boleh ja kalau aku nk ambil keta baru sebijik la ni..bayar bulan lepas ja..tapi aku tak nak lagi sbb aku tak nak duit tu hilang mcm tu ja..aku nk simpan skit2..kemudian hari bleh ja aku beli kereta tu..bia pun just ada 2 taya tapi idup aku tak susah nk jalan jauh2..so dgn diri aku ni cam pencacai,mesti aku lalu pun orang tak perasan kehadiran aku..tapi nk buat macam mana aku pilih keadaan cam tu..bukan sbb aku miskin duit tapi aku selesa..pasal kerja mmg aku tak kerja lagi skang, sbb aku study lg,kalau tak study kompom2 kau dah kerja skang ni..tapi takpa la..rezeki masing2..tentang hidup aku tak de perkara menarik sgt..just selang2 sesekali ada la dgn benda pahit..aku tak reti nak buang kawan atau nk benci kawan sampai ke mati..kawan aku tu dunia aku..tanpa mereka siapa lah aku..tapi kadang kawan2 aku slalu jugak lupa tentang diri aku..tapi aku terpaksa telan walaupun pahit..myb jalan aku mcm tu..aku jarang jatuh cinta, tapi selalu suka,bukan sj2 aku suka..aku suka dari pelbagai aspek..personaliti,permikiran,percakapan,pemakaian n macam 2 lagi la..tapi kalau jatuh cinta, hanya 1 tu je yg ada depan mata aku..dan sepenuh hati la aku sayang dan cinta..tu style aku..tak reti aku nk skit2 just joyride..aku pandang cinta itu ke masa depan..aku suka cakap bila ada topik yg nak dkupas..kalau orang ada masalah aku suka bantu paling kurang pun dgn bermodalkan idea dan air liur..biasa mmbr baik aku slalu la cite prob..aku try tolong selagi mampu..bia pun tak tido mlm..yg penting kawan aku bahagia n happy..sbb pada aku happy diri sendiri perkara ke-2..aku jenis sorang slalu nya...entah mengapa aku jadi cam tu pun aku tak tau..lone ranger la kiranya..aku suka berkawan..tapi kadang aku bersendirian..aku tak faham gak..aku jenis yg simple, cakap ja pebenda pun..as long aku bleh wat aku join..tapi aku tak sehebat orang lain..aku just pencacai..tapi mungkin jugak banyak orang yg tak sukakn aku..al maklum lah..who am i la kn..kadang2 aku jadi sorang yg pelik...kadang2 la..myb pengaruh cite alien kut..aku pun tak tau..kalau ada kurang pada aku..mintak maaf la banyak2..aku still lagi sentiasa perbaiki diri aku dari hari ke hari..

0 comments: