CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, January 23, 2010

titik-titik jadi garisan...

pernah cikgu seni aku dlu kata...1 garis lurus yg dilukis itu adalah cantuman antara titik-titik menjadikan 1 garisan...tu istilah dalam lukisan seni la...tapi dalam life pun sama rasanya...dan aku rasa aku sedang melangkah dengan pantas di atas titik-titik ni yang setelah kian lama aku terpaksa lompot2 cam hantu cina..sekarang aku dah berlari anak...tapi de kaitan ke langkah dgn lari dalam kehidupan???hermmm...cam pening je aku letak perumpamaan yg aku tak tau pa maksud...hadus...klu de yg paham tu paham la..sbb aku sendiri pun tak brapa paham..haha..

tapi kalau titik jadi garisan yg aku leh cakap sama adalah aku dah jupa apa yg aku cari setelah kian lama...
1st time terpandang...herm terlintas dalam hati sesuatu tapi aku tak pasti sgt apa, tapi cam sesuatu yang wat aku berkali2 gak pandang
2nd time berhubung...terlintas skali lagi tapi kali ni add 1 lagi..hehehe..dupdapdupdap...haa..sudah..apa sudah terjadi...sakit jantung ke pe ni, tapi rupanya2 tertawan hati ini dek sesuatu yang luar biasa..
3rd time bersua alam maya...cam aku rasa sesuatu yang betul2 wat aku tak keruan...takut pun de gak..tapi yakin je...ada yg buat pintu gerbang perak berbingkai emas terbuka..ada harta karun di dalam...aku harap dn berdoa...moga dipermudahkn kalu ia sudah sampai pada aku...

2 comments:

UzaiR Rusli said...

alhamdulillah dah sampai seru pun.
good luck, pelan2 kayuh jgn gopoh. hahaha

AgOn said...

sakit kaki tu klu push kayuh..bleh krem..hahaha..insyaallah moga dipermudahkn...amin..