CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, April 5, 2009

kepala pusing...pusing kepala...

makin hari makin pusing...makin hari makin pusing....
ape la nak jadi...
mau tidor pun susah,makan pun susah,mandi je kut senang.
ke hulu ke hilir asyik nampak je.
klu tak ke mana2 pun nampak jugak.
apa nak kene buat untuk mententeram kan dia ni?
haduih...penat aku...
harapan aku nak la semula semua tu...
aku still try untuk dapatkan semula...
sbb semua tu sangat mahal untuk aku...
sampai tak bleh beli dengan wang atau emas skali pun...
aku rasa mugnkin hanya masa yang dapat menentukan segala-galanya...
yang penting aku sentiasa berdoa dan tawakal dan juga usaha...
sejak kebelakangan ni selera makan besar aku makin hilang...
sbb nya aku pun tak tau...
paling banyak pun skali ja la ni aku belh makan...
kalau nak lebih kompom aku tak bleh telan...
sbbnya aku pun tak tau, sbb aku bukan doktor...
moga Allah memberikan kesihatan yang baik kepada aku,beri petunjuk pada aku jalan mana aku harus pilih..Amin...

2 comments:

qyla said...

apa yag ko nampak??mcm horror jer bunyinyer..T_T

AgOn said...

ha...mmg horror pun..aku pun tak dapat nak jelas kan cam ne apa yang aku nampak...wahahaha...sbb aku sorang je yang ternampak