CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, January 5, 2009

berjalan bersama artis!!!!!

smua ini berlaku pada 14 & 15 disember 2008 lalu...
kira taun lepas gak la...
tapi baru lagi...masih rasa panas lagi skit2...

ni secara tak langsung aku terlibat dalam pembikinan filem...
'JANGAN PANDANG BELAKANG CONGKAK'
sebuah filem genre hantu komedi la...

k2 stop bab sinopsis filem nih...
entri ni aku nak citer peluang aku bekerjasama dengan artis2 dalam filem nih...
aku tak masuk dalam filem tuh...
tapi aku main peranan di sebalik tabir je...
yang terlibat ada ular2 belaan aku je...
Manja & Noname yang paling besar kat rumah aku...

mula2 rasa cam best la nak g join kru filem nih...
tapi skali kene penangan...
perghh memang sampai bengkak mata...

kenapa?
sebab diaorang buat kerja mmg kaw2 nya lah...
so patut respect la hasil diaorang tiap kali kuar panggung...

so kat bawah2 ni aku bersama beberapa orang yang aku posing bersama...
bukan kejar k,
g mintak je nak bergambar


ini dengan lisa
me and sam

ini dengan zarina af

ini dengan dina
ini dengan cat farish


ini dengan azli


ini dengan wawa

ini dengan Sam


tapi penat gak dalam bidang perfileman nih...
dari malam sampai pagi still keje

0 comments: